Cisco za 730 milionů dolarů kupuje Imimobile, má mu vylepšit zákaznickou zkušenost

15. 12. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Imimobile se zaměřuje cloudový software pro Customer Interaction Management (CIM) a monitoring chování zákazníků skrze různé kanály. Technologie Imimobilu by měla být začleněna do řešení Webex Contact Centre.

Společnost Cisco oznámila akvizici firmy Imimobile; za britského poskytovatele platformy pro interakci zákazníky zaplatila 730 milionů dolarů. Imimobile by Cisku mělo pomoci s budování nabídky zákaznické zkušenosti jako služby (CXaaS).

Technologický gigant uvedl, že po dokončení akvizice bude schopný nabízet řešení pro správu interakcí se zákazníky spolu se schopností poskytovat rychlejší a chytřejší interakce a orchestraci po celou dobu životního cyklu zákazníka.

Cisco by mělo propojit technologie Imimobile s vlastním řešením Webex Contact Centre tak, aby vytvořilo komplexní nabídku zákaznické zkušenosti jako služby.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT