Citibank začne vydávat NFC nálepky ke kreditkám zdarma

23. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Tyler Olson - Fotolia.com
Po GE Money Bank se na masové vydávání nálepek pro bezkontaktní platby díky technologii NFC chystá i Citibank. Kteří její klienti budou nálepky dostávat a kdy?

Citibank oznámila, že od února 2013 začne svým českým klientům ke každé nové kreditní kartě vybraného typu vydávat automaticky a zdarma i platební nálepky pro uskutečnění bezkontaktní platby prostřednictvím technologie NFC.

Nálepku získají klienti Citibank k nově vydaným kartám typu Citi Life, Citi Life Metropole, Citi Broker Consulting, Citi Billa a Citi ČSA. Citibank slibuje, že v „nejbližší době“ bude bezkontaktní nálepka automaticky poskytována také ke kreditním kartám O2 Citi.

Na požádání obdrží bezplatně nálepku i stávající držitelé Citi kreditních karet,“ uvedl ve zprávě pro média Milan Řezníček ze Citibank, kde působí jako produktový manažer kreditních karet. Požádat o nálepku klienti Citibank mohou na zákaznické lince CitiPhone a na pobočkách Citibank.

Channeltrends letní speciál

Banky si v platebních nálepkách nacházejí prostředek, jak překlenout dobu, než bezkontaktní platby díky podpoře NFC budou běžně zvládat mobilní telefony. Jak již ChannelWorld informoval, bezkontaktní platební nálepky od začátku roku 2013 vydává GE Money Bank.

Oproti klasickým bezkontaktním kreditním či debetním kartám mají platební nálepky tu výhodu, že je lze jednoduše nalepit například právě na mobilní telefon, který lidé nosí obvykle stále při sobě. Platby do 500 Kč není třeba autorizovat. Pro uskutečnění platby vyšší hodnoty je nutné zadat PIN. 

Zdroj: Citibank, ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky