Cooler Master uvádí herní sluchátka MasterPulse Pro

13. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Cooler Master
Novinka se vyznačuje integrovanou zvukovou kartou, 7.1 kanálovým zvukem a odnímatelnými bočními panely. Sluchátka nezapřou herní design, mají nastavitelné LED podsvícení v celé škále RGB, poslouží však i pro poslech hudby nebo sledování firmů.

Společnost Cooler Master uvádí na trh herní sluchátka MasterPulse Pro. Novinka nabízí lehkou hliníkovou konstrukci vhodnou k použití se zařízeními pro virtuální realitu. Sluchátka jsou vyvedena v černé barvě s červenými doplňky s pevným hlavovým mostem a flexibilním páskem pod ním. Mikrofon je ukryt v levé mušli.

Inovací integrovanou do modelu MasterPulse Pro je zvuková karta vestavěná do ovládacího panelu. K dispozici je nastavení hlasitosti, vypnutí/zapnutí mikrofonu, přepínání LED podsvícení, tlačítko pro 7.1 kanálový zvuk a volba režimů ekvalizéru. Polstrované náušníky eliminující hluk z okolí mají nově podsvícené logo společnosti nastavitelné v široké škále RGB barev.

Headset nabízí tři přednastavené profily, pro hudbu, film a hry, a možnost vypnutí ekvalizéru. Zvuk je reprodukován skrze 44mm měniče, nechybí technologie Bass FX, která umožňuje za běhu odejmout či nasadit magnetické boční panely a dále tak ovlivnit zvukový projev.

Sluchátka lze připojit k PC, notebooku nebo konzoli prostřednictvím 2 m dlouhého plochého USB kabelu. V roce 2017 chce výrobce představit také bezdrátovou verzi tohoto modelu.

Dostupnost a cena

Channeltrends letní speciál

Sluchátka Cooler Master MasterPulse Pro se na trhu objeví v průběhu listopadu za doporučenou koncovou cenu 2 699 Kč, resp. 99,99 €.

Zdroj: Cooler Master

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků