ČRa hlásí za dva roky 400% růst obratu v cloudových službách

15. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © rukanoga - Fotolia.com
Aby České Radiokomunikace (ČRa) udržely tempo růstu na poli poskytování cloudu, plánují letos investovat do nových služeb.

České Radiokomunikace oznámily, že za poslední dva roky (2013 a 2014) zaznamenaly nárůst obratu v IT službách (datová centra a cloud) o více než 400 %. Konkrétní hodnotu nezveřejnily.

Letos plánují investovat do dalšího rozvoje existujících a „především vývoje nových služeb v této oblasti a progresivní růstový trend udržet i v dalším období“.

Růst chtějí ČRa podpořit zejména nabídkou „komplexní správy zákaznických řešení a rozšířením služeb pro zajištění kompletního IT zákazníků“.

České Radiokomunikace se v  cloudových službách soustředí na dvě hlavní oblasti, a to tzv. korporátní Business Cloud, který je určen pro kritické obchodní aplikace klientů.

Mezi nejvýznamnější zákazníky Business Cloudu patří například HP Tronic (Euronics, Eta, Proton), Baťa, Wood & Company či 4home.

Druhou oblastí je tzv. Media Cloud, zaměřený na zpracování a poskytování videoobsahu a jeho navazující distribuci. Využívají ho například TV Prima, Nova nebo Óčko.

Zdroj: České Radiokomunikace

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků