CZC.cz nasadilo platby přes PayU

24. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Helder Almeida - Fotolia.com
Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz začal zákazníkům nabízet novou metodu platby při on-line nákupu přes bránu PayU.

Při nákupu přes PayU se kupující nemusí bát, že zadá špatné číslo účtu či variabilní symbol. Platby se navíc odehrají v reálném čase, uvádí CZC.cz.

Údaje pro převod se vyplní automaticky a vše je zpracováno v reálném čase. Avízo o zaplacení k nám tak dorazí dříve,“ uvedl v oznámení médií, marketingový ředitel CZC.cz Marek Šalanda.

V tomto e-shopu mohou nyní zákazníci platit on-line převodem PayU, běžným převodem, v hotovosti či karou při převzetí  či využít třeba spotřebitelský úvěr.

Channeltrends letní speciál

Služby PayU jsou pod kontrolou České národní banky. „Tyto takzvané rychlé převody jsou bezpečné díky tomu, že platba probíhá přímo v internetovém bankovnictví klientovy banky. Přenos dat se odehrává pomocí zabezpečovacího protokolu a osobní údaje zákazníka jsou tak dobře chráněny před zneužitím třetí stranou,“ tvrdí managing director PayU Gabriel Kalapoš.

Bránu PayU lze využít při platbě z účtů v Komerční bance, Fio bance, GE Money bank, mBank, Volksbank a Raiffeisenbank. Koncem roku ji zavedly například společnosti Mall.cz, Kasa.cz či Euronics.

Zdroj: CZC.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen