D-Link chystá s novými produkty kampaň „Two Worlds. One Life.“

4. 5. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost D-Link uvádí na trh svou high-endovou řadu produktů amplifi pro firmy i domácnosti, které doprovodí novou kampaní s názvem „Two Worlds. One Life,“ reagující na trend konzumerizace IT.

D-Link chystá s novými produkty kampaň „Two Worlds. One Life.“ D-Link uvádí na trh řadu amplifi, která má propojit spotřební i profesionální síťová řešení. Tvoří ji pět produktů v kategorii směrovačů, sítí PowerLine a NAS úložišť.

Při návrhu nové řady s logem amplifi výrobce vycházel ze studie „Two Worlds. One Life.,“ která ukázala provázanost spotřebních a firemních produktů. Průzkum provedla v roce 2011 společnost Vason Bourne na souboru 500 IT manažerů ve firmách 250 zaměstnanců a 1 000 spotřebitelů z Německa, Francie, Velké Británie, Itále a Španělska.

Prodej podpoří stejnojmenná kampaň

D-Link vyjde z průzkumu i při propagačních aktivitách a doprovodí nové produkty kampaní s cílem zvýšit povědomí o řešeních, jež mají uspokojit potřeby soukromých i firemních uživatelů.

Naše kampaň ‚Two Worlds. One Life.‘ a nová produktová řada amplifi se zaměřuje na náročné IT manažery i soukromé uživatele, pro které je digitální svět přirozenou součástí jejich života,“ okomentoval inovace v tiskovém oznámení Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko.

Na dotaz, jaké kampaň ponese konkrétní sdělení, v jakém období poběží, ve kterých médiích a jakých formátech, nám D-Link neodpověděl. Pokud tedy budete chtít naplánovat společné marketingové aktivity, zkuste se obrátit na svého account manažera.

Hlavní závěry studie

Výsledky průzkumu ukázaly, že přibližně 45 % dotázaných spotřebitelů a více než 72 % IT manažerů používá zařízení od určitých výrobců ve stejné míře v práci i doma.

WT100_25

Ve studii dále 61 % dotazovaných IT manažerů uvedlo, že vnímá produkty používané ve svých firmách jako vhodné pro domácí používání.

Celkem 73 % IT manažerů by si v oblasti síťových technologií (zejména ve skupině směrovačů, úložných řešení a IP kamerového dohledu) zvolilo pro domácí použití značky, které jsou používány převážně ve firemním sektoru. Přičemž hlavní roli při výběru zařízení hraje spolehlivost značky.

Zdroj: D-Link

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure