Datart utržil za uplynulý finanční rok 4,9 miliardy a po pěti letech byl v zisku

24. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Datart.cz
Tržby společnosti vyrostly ve finančním roce 2014/2015 o 3 % a po velmi dlouhé době mohla vykázat i zisk. Vděčit za to má inovacím i návratu firmy do českých rukou.

Společnost Datart oznámila své hospodářské výsledky za finanční rok 2014/2015, ve kterém se po pěti letech vymanila ze ztráty. Tržby společnosti meziročně vyrostly o 3 % na 4,9 miliardy korun a i díky tomu dosáhla zisku ve výši 8,9 milionu korun. Za předchozí fiskální rok přitom vykázala ztrátu 57 milionů.

Datart uvádí, že jeho pozici upevnilo několil inovací. Začátkem roku 2014 firma spustila speciální podnikový věrnostní program Datart pro firmy. O pronikání retailu do firemního segmentu jsme psali vloni v únoru v reakci na rady analytiků, které zazněly na Distree EMEA 2014.

Společnost zlepšila dostupnost zboží objednaného v e-shopu rozšířením výdejních míst o pobočky Pont a Baliczech. Počet výdejních míst se tím zvýšil o více než 700.

Cyber25

Za zásadní krok Datart označuje i návrat společnosti do českých rukou po odkoupení 60% podílu vlastněného francouzskou skupinou Darty. Čerstvou novinkou je pak představení konceptu „Prodejna 21. století“ v pražské pobočce v Centru Chodov. Do konce roku 2015 chce Datart otevřít ještě jednu zrekonstruovanou prodejnu.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta