DataSpring představil novou firemní identitu

28. 3. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DataSpring
Společnost oslavila ocenění pro nejrychleji rostoucí tuzemmskou ICT firmu vytvořením nové firemní identity včetně loga a webu.

Společnost DataSpring se představila v novém kabátu. Změna identity se týká všech materiálů, kterými se firma prezentuje – od vizitek, šablon firemních dokumentů až po reklamní formáty a samozřejmě i webové stránky. Beze změny zůstalo pouze logo.

Nová identita vznikala v době, kdy byl DataSpring v rámci žebříčku společnosti Deloitte vyhlášen nejrychleji rostoucí ICT společností v České republice a zároveň třetí nejrychleji rostoucí v regionu střední a jihovýchodní Evropy.

Koncept nové identity je postaven na grafických prvcích, které představující datový tok, pramen nebo úložiště. Linie a tvary vycházející z logotypu mají vyjadřovat pružnost, inovativnost a celkovou dynamiku společnosti.

Channeltrends Awards

Celý grafický projev působí hravě a vždy dokresluje či podtrhuje obor podnikání, služby a aktivity naší firmy. Jako firma jsme od svého založení vyrostli a naše potřeby v čase změnily. Stejně tak se mění i náš firemní design,“ uvedla šéfka marketingu společnosti Michaela Pávková.

Zdroj: DataSpring