David Žežulka je obchodním a marketingovým ředitelem českého DPD

13. 2. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Nový šéf obchodu a marketingu přichází z konkurenčního TNT. Na starosti bude mít kromě jiného také novou obchodní strategii společnosti.

Společnost DPD CZ oznámila příchod Davida Žežulky na pozici marketingového a obchodního ředitele. V DPD bude mít na starosti kromě řízení obchodního a marketingového oddělení také novou obchodní strategii firmy.

Žežulka přichází do DPD od přepravce TNT Express Worldwide, kde působil na stejné pozici od roku 2014. V minulosti pracoval také několik let u O2, kde vystřídal řadu obchodních pozic. Následně působil v ČEZu jako manažer řízení prodejních kanálů.

Svůj volný čas se David Žežulka snaží co nejvíce trávit s rodinou na horách, nebo u vody, kde se potápí. Rád si zahraje hokejbal či florbal.

Zdroj: DPD CZ

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu