Dell bude motivovat interní obchodníky k prodeji přes partnery

18. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Nové investice a pobídky jsou součásti strategie posílení pozice end-to-end výrobce.

Cheryl Cooková, nová šéfová Dellu pro channel, zavedla krátce po svém jmenování změny v globálním partnerském programu Partner Direct, které mají posunout společnost blíže k prodejním kanálům. Oznámila to na konferenci Dell World v Torontu.

Společnost například navýší investice do svého demo pool programu o 500 %, což má partnerům přinést větší přístup k technologiím Dellu a pomoci jim s prodejem.

Podle Cheryl Cookové má toto navýšení posloužit „jako katalyzátor.“ Partneři mají rovněž dostat vyšší pobídky k přesunu ke klíčovým strategickým řešením.

Dell bude navíc motivovat své interní týmy k prodeji přes partnery. Interní obchodníci nově dostanou 20% kompenzaci za prodej jakékoliv pracovní stanice, tenkého klienta a jakéhokoliv PowerEdge, VRTX, SecureWorks, úložného, síťového nebo softwarového řešení novému zákazníku prostřednictvím channel partnera.

Účelem je posílit týmovou práci a soustředění okolo klíčových řešení,“ okomentovala Cooková toto rozhodnutí.

Channeltrends letní speciál

Podle představitelů Dellu má nedávná privatizace společnosti přinést silnější pozici coby poskytovatele end-to-end řešení. To mělo být hlavní poselství konference Dell World.

Zdroj: IDG News Service (CDN)

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci