Dell spouští věrnostní e-shop pro partnery

25. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
V rámci motivační soutěže Dell DreamTeam začal fungovat e-shop s odměnami, které lze směnit za nasbírané body za prodej produktů Dell.

Do motivační soutěže Dell DreamTeam se může zapojit každý partner prodávající produkty Dell od notebooků a stolních počítačů až po enterprise řešení.

Novinkou DreamTeamu je věrnostní e-shop, který zajistí odměny pro každého zapojeného resellera. Partneři Dell za prodeje produktů získávají tzv. puky – virtuální měnu, kterou mohou směnit na portálu za různé dárky a poukázky.  Počet získaných puků závisí na ceně prodaného produktu.

Jsou pro vás připraveny ceny od sportovního oblečení, přes poukázky do obchodů či zábavních středisek po předplatné časopisů. Kromě toho se samozřejmě nahlášené prodeje počítají do soutěže o zájezd na Formuli 1. Přihlásit se do soutěže a e-shopu můžete přímo na webu DellDreamTeam.cz.

Více se o soutěži, jejím konceptu, výhodách a možnostech zapojení dočtete i v samostatném článku.

Zdroj: ChannelWorld, Dell

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %