Dell v ČR zavedl plošné registrace obchodních případů

17. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Dell Computer
Schválená registrace má partnerům být zárukou plné podpory ze strany Dellu.

Společnost Dell oznámila ústy Pavla Halfara, obchodního ředitele programu PartnerDirect, spuštění povinných registrací obchodů pro partnery coby podmínky pro získání projektové podpory a kalkulaci speciálních cen. 

O souvislostech zamýšleného kroku hovořil již Stanislav Hájek, manažer channel marketingu společnosti Dell, v našem rozhovoru z konce minulého roku. Nyní se registrace stávají skutečností.

Povinná registrace má platit pro všechny obchody s celkovou hodnotou jednotlivé zakázky nad 200 000 Kč, v některých produktových skupinách však není žádný limit. 

"Podmínkou registrace je uvádění korektních a co nejpřesnějších informací, které prokáží, že jste o dané příležitosti velmi dobře informováni a dokážete u koncového zákazníka spolehlivě prezentovat produktovou nabídku Dell," napsal Pavel Halfar v dopise partnerům.

Cyber25

Schválená registrace obchodu má pro partnera znamenat jistotu, že Dell nebude usilovat o přímý prodej, ale naopak partnerovi pro daný obchodní případ poskytne plnou projektovou podporu. Firma na oplátku očekává otevření nových obchodních příležitostí.

Zdroj: Dell, ChannelWorld

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Věčný optimismus specialistů (1. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Věčný optimismus specialistů (1. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Sophos a Halcyon vzájemně sdílejí informace pro lepší ochranu proti ransomwaru
Sophos a Halcyon vzájemně sdílejí informace pro lepší ochranu proti ransomwaru
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu