Dicom výhradním distributorem plug-inů CaptureBites

15. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Distributor s přidanou hodnotou Dicom uzavřel kontrakt s CaptureBites pro celý region EMEA včetně České republiky a Slovenska.

Dicom výhradním distributorem CaptureBitesDicom zařadí do svého portfolia nově vyvinuté softwarové doplňky pro snímání informací, jako jsou Kofax Express a Kodak Capture Pro.

Plug-iny CaptureBites rozšiřují tato řešení o další doplňky pro efektivnější a uživatelsky příjemnější snímání a zpracovávání dokumentů, uvedl distributor v tiskovém oznámení.

Rozšiřující moduly poskytují řadu funkcí od integrovaného exportu získaných informací do nejrůznějších backend systémů, přes přímý převod do e-mailu až po rychlé rozdělování více tránových formulářů nebo brožur na jednotlivé strany.

Cyber25

Joachim Froning, výkonný ředitel společnosti Dicom International, vysvětlit v tiskovém oznámení přidanou hodnotu modulů CaptureBites: „Lidé v CaptureBites jsou profesionálové, které známe mnoho let a kteří rozumějí potřebám zákazníka. S jejich produkty partnerům dáváme velmi pružné nástroje, které zvyšují potenciál snímacích řešení jako Kofax Express a Kodak Capture Pro a které mohou být zásadním prvkem při rozhodování zákazníka.

Více se o produktech dočtete přímo na webu společnosti Dicom. Českou pobočku můžete kontaktovat na e-mailu:

Zdroj: Dicom International, ChannelWorld

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků