Divize Avaya společnosti Avnet se (ne)vinně setkala s obchodními partnery

27. 6. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Avnet
Divize Avnet společnosti Avaya uspořádala historicky první setkání se svými obchodními partnery, které se odehrálo v prvním červnovém týdnu v Kurdějově u Hustopeč.

(Ne)vinné partnerské setkání divize Avaya společnosti AvnetSetkání se skládalo z odpoledního bloku prezentací zakončeného večeří a doprovodným programem, který se, jak již z lokality vyplývá, týkal především vína. Prvním bodem programu byl výtečný oběd, který vlil do žil všech účastníků dostatek energie na příval informací a novinek, jež si na ně zástupci společností Avnet i Avaya společně připravili.

Úvodní slovo patřilo hostitelům, tedy Pavlu Salákovi a Slavomíru Majchrákovi z Avnetu, kteří představili společnost i celý tým spolupracovníků z divize Avaya.  Následovala prezentace Ondřeje Chýleho ze společnosti Avaya, během které zúčastněné seznámil s celým portfoliem sjednocených komunikací.

Dále blok prezentací pokračoval novinkami z portfolia Avaya Networking, které za výrobce představil Peter Pauhof. Obsahem třetí přednášky bylo řešení pro kontaktní centra v podání Jana Jiřičky, taktéž ze společnosti Avaya. Celou „smršť“ prezentací zakončilo ohlášení novinek z oblasti IP Office, o které se za Avnet postaral David Bicera.

Bojovka chuťových pohárků v labyrintu

Poděkováním zúčastněným z úst Dušana Lehotského a Zdeňka Půlpána ze společnosti Avaya skončila pracovní část setkání a pozvolna odstartoval odpočinkový podvečer s doprovodným programem.

Cyber25

Po večeři probíhající v uvolněné a přátelské atmosféře byla vyhlášena bojová hra v místním podzemním labyrintu, která procvičila teoretické znalosti i praktické dovednosti (zejména týkající se chuťových pohárků) hráčů v oblasti vinařství. Po vyhlášení a ocenění vítězů následovala volná zábava pokračující až k ránu.

„Účast obchodních partnerů byla stoprocentní a bude výzvou pro další ročník, aby tento trend potvrdil,“ hodnotí setkání Avnet.

Zdroj: Avnet

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem