DPDgroup se mění na Geopost

3. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Název DPD v České republice zůstává, nové jméno získala mateřská společnost.

DPDgroup, mateřská společnost lokálního balíkového přepravce DPD, oznámila, že mění svůj název na Geopost. Skupina se dle svých slov rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií. Lokální brand DPD tato změna nijak neovlivní.

Pod mezinárodní značku Geopost budou spadat kompletní služby standardního doručování pro koncové zákazníky a firmy, jež zahrnují doručování na adresu, do boxu či do výdejního místa, i specializované doručování pro produkty, které musí splňovat speciální požadavky.

Třetí oblastí je pak divize New Commerce zaměřená na vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze skupiny v oboru.

Geopost dle svých slov věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.

Obrázek – Architektura značek Geopost

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny