DPDgroup se mění na Geopost

3. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Název DPD v České republice zůstává, nové jméno získala mateřská společnost.

DPDgroup, mateřská společnost lokálního balíkového přepravce DPD, oznámila, že mění svůj název na Geopost. Skupina se dle svých slov rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií. Lokální brand DPD tato změna nijak neovlivní.

Pod mezinárodní značku Geopost budou spadat kompletní služby standardního doručování pro koncové zákazníky a firmy, jež zahrnují doručování na adresu, do boxu či do výdejního místa, i specializované doručování pro produkty, které musí splňovat speciální požadavky.

Třetí oblastí je pak divize New Commerce zaměřená na vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze skupiny v oboru.

Geopost dle svých slov věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.

Obrázek – Architektura značek Geopost

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti