DPDgroup se mění na Geopost

3. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Název DPD v České republice zůstává, nové jméno získala mateřská společnost.

DPDgroup, mateřská společnost lokálního balíkového přepravce DPD, oznámila, že mění svůj název na Geopost. Skupina se dle svých slov rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií. Lokální brand DPD tato změna nijak neovlivní.

Pod mezinárodní značku Geopost budou spadat kompletní služby standardního doručování pro koncové zákazníky a firmy, jež zahrnují doručování na adresu, do boxu či do výdejního místa, i specializované doručování pro produkty, které musí splňovat speciální požadavky.

Třetí oblastí je pak divize New Commerce zaměřená na vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze skupiny v oboru.

Geopost dle svých slov věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.

Obrázek – Architektura značek Geopost

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko