eD system představil novou podobu svého webu, cílí s ní na potenciální partnery

7. 6. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: eD system
Nedávné změny loga a názvu společnosti a její expanze do oblastí ležících mimo tradiční segment IT vedly distributora k vytvoření nové verze webových stránek, které jej mají představit širšímu publiku.

Společnost eD system se pochlubila novou verzí svých webových stránek, které jsou dostupné na původní adrese www.edsystem.cz. Nový web má čtyři jazykové verze a cílí zejména na potenciální zákazníky, partnery a spolupracovníky distributora.

[Web] cílí především na ty, kteří eD system neznají a klade si za cíl představit naši společnost, sortiment a klíčové služby,“ uvedl ředitel marketingu eD system Daniel Vondráček s tím, že prezentace zároveň reflektuje nedávné změny v identitě společnosti.

Potřeba vychází mimo jiné i z rozšiřování našich aktivit mimo náš tradiční IT segment do oblasti spotřební elektroniky, domácí techniky nebo hobby náčiní. V této oblasti není povědomí o značce eD system natolik vysoké jako v segmentu IT produktů,“ dodal výkonný ředitel společnosti Petr Slouka.

Cyber25

Kromě české verze webu byla připravena také slovenská, polská a anglická mutace. Slovenský web z technických důvodů momentálně běží na doméně 2018.edsystem.sk. Na hlavní doménu edsystem.sk se přesune k 15. 7. 2018

Zdroj: eD system

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen