eD system rozšiřuje nabídku o outdoorovou značku Naturehike

2. 9. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © photon_photo - Fotolia.com
Distributor rozšířil v průběhu letních měsíců své portfolio o značku Naturehike, která se zmaěřuje na outdoorové produkty určené pro kempování, vysokohorskou turistiku apod. Do budoucna by se portfolio mělo rozšířit o další výrobky.

Společnost eD system oznámila, že 1. 8. 2020 se oficiálně dohodla na distribuci značky Naturehike pro český a slovenský trh. Portfolio Naturehike zahrnuje produkty se zaměřením na sport a volný čas.

Nově tak mohou zákazníci distributora na eD Shopu vybírat ze škály stanů, spacáků, karimatek, batohů, titanového nádobí a dalších sportovních doplňků určených pro kempování, vysokohorskou turistiku a pro další venkovní sportovní aktivity.

Produkty značky potěší všechny milovníky outdooru, od běžného po náročného uživatele, který ve své výbavě počítá každý gram, co nese na zádech,“ okomentoval nově zalistovaný sortiment produktový manažer značky Michal Šinákl.

V příštím roce plánujeme přidat i další kategorie produktů. Mělo by dojít k rozšíření portfolia o oblast Aquatics a Glamping, což jsou trendy, které se dostávají postupně i k nám,“ prozradil další směřování spolupráce Šinákl.

Zdroj: eD system

Čtěte dále

Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina