EET Europarts představuje Vivolink, vlastní značku AV kabelů a příslušenství

25. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: EET Europarts
Značka slibuje stabilní kvalitu produktů docílenou tím, že její kabely budou vyrábět stejní dodavatelé za pomoci stejných postupů. V portfoliu se nachází kabely pro celou řadu rozhraní, které v budoucnu doplní další příslušenství.

Distributor EET Europarts představil světu svou vlastní značku kabelů pro profesionální audiovizuální instalace. V portfoliu nového brandu VivoLink se nacházejí kabely pro rozhraní HDMI, DisplayPort, DVI, VGA, Mini Jack, RCA, USB a RS232, adaptéry a reproduktorové kabely bez zakončení.

VivoLink v budoucnu nabídne i další produktové kategorie, například zásuvky a přípojky, ovládací panely, bílé tabule nebo aktivní reproduktory. VivoLink má podle EET Europarts uspokojit potřeby profesionálních zákazníků a poskytovat jim kvalitu a spolehlivost, která u jiných značek chybí.

Často od našich profesionálních zákazníků slýcháme, že i u drahých a známých 'áčkových' značek dochází k výkyvům v kvalitě produktů. Jedním z důvodů je, že řada značek často mění dodavatele komponentů a produkty se pak mohou lišit šarži od šarže,“ uvedl Jesper Aarestrup, ředitel prodeje VivoLinku, a vysvětlit tak motivaci dsitributora dodávat na trh vlastní značku.

Cyber25

U VivoLinku prý podobné potíže nehrozí, neboť značka slibuje dodávat kabely vyrobené stále stejnými dodavateli a pomocí stále stejných výrobních postupů.

Zdroj: EET Europarts

Čtěte dále

MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků