EMC rozšířilo školení v oblasti cloudu a velkých dat

9. 12. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © pressmast
Společnost EMC Corporation oznámila uvedení nových školení a certifikací EMC Proven Professional, jejichž cílem je pomoci organizacím zajistit si dovednosti v oblastech cloud computingu a datové analýzy.

EMC rozšířilo školení v oblasti cloudu a velkých datEMC rozšířilo nabídku školení pro cloud computing o program EMC Cloud Infrastructure and Services a školení a certifikace na expertní úrovni EMC Cloud Architect IT­as-a-Service. Nové certifikace staví na školicím a certifikačním programu EMC Cloud Architect pro cloud computing.

Nový školicí a certifikační program Cloud Infrastructure and Services představuje základ technických principů a konceptů. Je určen pro všechny IT specialisty, kteří se budou podílet na společném obchodním a technickém rozhodování v souvislosti s přechodem na cloud, uvádí EMC.

Program má pomáhat IT specialistům, jako jsou cloudoví architekti, návrháři a konzultanti, transformovat virtualizované infrastruktury na cloudová prostředí založená na principu IT jako služba.

Školicí a certifikační program Data Science and Big Data Analytics společnosti EMC vytváří základy datové analýzy se zaměřením na příležitosti a výzvy vyplývající z práce s velkými objemy dat (Big Data). Datoví specialisté mají umožnit svým organizacím zvyšovat úspěšnost na trhu a plně využívat potenciálu jejich dat.

Channeltrends letní speciál

Školení za týden

Program ve třídě (in-house) trvá 5 dnů (40 hodin), stejně tak je dlouhá i video verze. Ta však studujícím umožňuje zvolit vlastní tempo dle potřeby. Certifikace pak náleží přímo jednotlivcům (ne organizacím), kteří úspěšně dokončí certifikační zkoušku.

Školení a certifikace jsou zpoplatněny, EMC však blíže nespecifikovalo částku.

Zdroj: EMC, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta