Epson Europe končí s prodejem laserových tiskáren v Evropě

4. 12. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Depositphotos
Výrobce se bude výhradně zaměřovat na vlastní inkoustovou technologii.

Společnost Epson Europe se jako součást širšího závazku k udržitelnosti před dvěma lety zavázala do roku 2026 ukončit globální prodej laserových tiskáren. Nyní potvrdila, že oficiálně ukončuje evropský prodej laserových tiskáren.

Rozhodnutí zaměřit se výhradně na vlastní inkoustovou technologii Heat-Free bylo učiněno kvůli jejímu širšímu potenciálu přinést významný pokrok v oblasti udržitelnosti. Jde totiž o studenou technologii, která vyžaduje méně energie k provozu.

Epson přitom kontinuálně vyplňuje mezery ve svém portfoliu, které po laserových produktech vznikly. Tato snaha je nyní završena kompletní řadou inkoustových produktů s technologií Heat-Free vyhovující široké škále požadavků.

Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk? Přečtěte si také:

Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?

„Naše společnost pokračuje ve 100% zaměření na piezoelektrický inkoustový tisk s technologií Heat-Free, který využívá naši vlastní technologii k výrobě účinných a udržitelných tiskových řešení pro naše partnery a koncové uživatele. Toto rozhodnutí vedlo k ukončení prodeje našich laserových tiskáren v Evropě dva roky před globálním cílem do konce roku 2026,“ uvedl Marcel Divín z Epson Europe.

Cyber25

Analytická skupina IDC předpokládá, že trh s firemními inkoustovými tiskárnami v západní Evropě poroste v letech 2023 až 2028 tempem +7,6 %, zatímco trh s laserovými tiskárnami by měl klesat tempem –2,2 %.

Zdroj: Epson

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky