Epson: Problémové procesy ve zdravotnictví způsobují ztrátu dat

14. 12. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lumina Images @ Fotolia.com
Každý pracovník každý měsíc ztratí jeden den času kvůli nekvalitním informačním technologiím, které mu brání dělat jeho práci.

Společnost Epson zveřejnila výsledky průzkumu, podle něhož téměř polovina (49 %) pracovníků ve zdravotnictví přiznává, že v jejich pracovních procesech jsou přítomny chyby, které za posledních 12 měsíců vedly ke ztrátě dat nebo dokumentů.

Ačkoli ztrátu dat může způsobit mnoho faktorů, třetina (35 %) respondentů uvedla, že přechod na skenované, digitalizované záznamy toto riziko sníží. Velká část má také za to, že se tím sníží náklady na úložiště (60 %) a zvýší efektivita (55 %).

Spousta ztraceného času

Průzkum mezi pracovníky ve zdravotnictví v regionu EMEA odhalil, že pracovníci každý měsíc osobně přijdou o téměř jeden den (7 hodin) času kvůli nekvalitním informačním technologiím, které jim bránit dělat jejich práci.

Na otázku, jaké klíčové požadavky jsou brány v úvahu při investování do nových technologií v tomto odvětví, byla nejčastější odpovědí, kterou uvedlo 70 % respondentů, cena. Nicméně pouze 21 % má za to, že jim v plnění jejich hlavních cílů brání nedostatečné financování.

Espon dodává, že pozitivní je, že ačkoli je cena významným faktorem, financování by nemělo omezovat nákupy, které by mohly pomoci omezit narušení dat a ztráty času.

Zdroj: Epson

Čtěte dále

EET Group rozšiřuje nabídku o stolní zásuvkové moduly MicroConnect
EET Group rozšiřuje nabídku o stolní zásuvkové moduly MicroConnect
V českých počítačích s Windows dál řádí zákeřný infostealer Formbook
V českých počítačích s Windows dál řádí zákeřný infostealer Formbook
Samsung přináší službu Home Appliance Remote Management i do Česka
Samsung přináší službu Home Appliance Remote Management i do Česka
Snadno vydělané peníze. Malé a střední podniky jsou pod stále těžší palbou
Snadno vydělané peníze. Malé a střední podniky jsou pod stále těžší palbou
Kulatý stůl o distribuci: Specializované vztahy a podpora (3. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specializované vztahy a podpora (3. díl)
Eset odhalil první ransomware poháněný umělou inteligencí
Eset odhalil první ransomware poháněný umělou inteligencí