Epson: terminál pro tisk barevných štítků TM-C3400-LT

8. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Samostatný terminál s integrovanou dotykovou obrazovkou a ovládacím panelem, který na vyžádání tiskne zakázkové štítky, lístky a pásky na zápěstí.
  • Výrobce: Epson
  • Distributoři ČR: AT Computers, eD system Czech
  • Distributoři SR: eD system Slovakia, Print Trade
  • Více informací: www.epson.cz

TM-C3400-LT je kompaktní zařízení typu vše v jednom a nevyžaduje připojení k PC. Je proto vhodné pro uživatele, kteří se potýkají s nedostatkem místa, nebo tam, kde je třeba využít pojízdných vozíků, např. ve zdravotnických zařízeních či ve výrobě. Tiskárna má prachotěsné provedení s krytím IPX2 a je odolná vůči kapající vodě.

TM-C3400-LT je kompatibilní se škálou materiálů, včetně matných i lesklých štítků a syntetických médií v různých formátech, např. vyřezávané štítky, nekonečné štítky a pásky na zápěstí. Ať už použijete jakékoli médium, pigmentový inkoust Epson DURABrite Ultra podle slov výrobce zaručuje dlouhou životnost výtisků, které jsou odolné vůči rozmazání, blednutí, vodě i většině ostatních kapalin a přečkají i náročné skladovací podmínky.

Technologie automatické kontroly trysek od společnosti Epson (AID) dokáže identifikovat zanesené trysky a problém údajně odstraní ještě předtím, než dojde k výskytu chybného tisku nebo vadných pixelů v čárových kódech.

Veškeré funkce tiskárny lze ovládat v přední části, včetně výměny spotřebních materiálů. TFT dotyková obrazovka zajišťuje ovládání a lze ji naklápět v rozmezí 90°. Tiskýrna má předinstalovaný operační systém Windows, ovladače tiskárny i softwarové nástroje, včetně volitelného softwaru pro práci se štítky pro přímý tisk.

Cyber25

Doporučená koncová cena: 61 777 Kč včetně DPH.

 

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků