Epson: Tiskárny WorkForce AL-M200

13. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Epson uvádí novou řadu LED tiskáren WorkForce AL-M200. Jedná se o modely WorkForce AL-M200DN a WorkForce AL-M200DW.
  • Výrobce: Epson
  • Distributoři ČR: AT Computers, eD system Czech, SWS, Tech Data Distribution eD' system Slovakia, Print Trade
  • Více informací: www.epson.cz

Oba modely patří mezi jednoúčelové tiskárny, přičemž AL-M200DW nabízí možnost bezdrátového připojení v kanceláři. Tiskárny lze prostřednictvím připojení k síti sdílet v rámci malých pracovních skupin. Díky kompaktní velikosti a vysouvacímu zásobníku papíru je lze rovněž snadno umístit na stůl.

Cyber25

Každý z modelů WorkForce AL-M200DN a WorkForce AL-M200DW využívá snadno vyměnitelné černobílé zásobníky toneru. Vzhledem k uživatelsky přívětivému provedení stačí zásobník toneru vložit do slotu a otočit jím. Pracovníci se tak místo údržby tiskáren budou moci soustředit na svou práci.

Hlavní charakteristiky

AL-M200DN

AL-M200DW

Rychlost tisku 30 str./min

Oboustranný tisk

Rozlišení 1 200 × 1 200 dpi

Pracovní cyklus 30 000 stran

Ethernetové rozhraní

Připojení Wi-Fi

-

Epson iPrint – tisk přes Wi-Fi z chytrých telefonů a tabletů

Výsuvný zásobník papíru

Snadno vyměnitelný zásobník toneru


Doporučené koncové ceny:
model WorkForce AL-M200DN za 5 610 Kč a WorkForce AL-M200DW za 6 745 Kč.

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci