Ericsson posiluje v oblasti médií, kupuje Red Bee Media

9. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Ericsson, poskytovatel komunikačních technologií a služeb, oznámila svůj záměr získat poskytovatele mediálních služeb Red Bee Media od Partners Macquarie Investment Advanced.

Akvizice Red Bee Media má podpořit strategii Ericssonu pro růst na trhu vysílacích služeb. Ericsson využívá své technologie a služeb, aby podpořil konvergenci videa a mobility.

Vytvoří 1500 pozic, stejně jako centra pro mediální služby ve Velké Británii, Francii, Německu, Španělsku a Austrálii.

To má posílit služby Ericssonu v oblasti televizního vysílání, které byly zahájeny v roce 2007 a rozšířeny v roce 2012 akvizicí divize Technicolor zaměřené na služby šíření televizního vysílání.

Od svého založení v roce 2005 se Red Bee Media etablovala jako společnost s různorodou činností a s rostoucím počtem zákazníků na celém světě. Nyní poskytuje řadu mediálních služeb (správu médií, publikování digitálního videa a správu metadat a další vícejazyčné služby pro televizní stanice a šiřitele televizního signálu v Evropě).

Red Bee Media za rok údajně „doručí“ více než 100 000 tisíc vysílacích hodin pro hlavní televizní společnosti.

Uzavření akvizice podléhá schválení příslušných regulačních orgánů a dalších smluvních podmínek. Po dokončení bude Red Bee Media začleněna do divize Global, Business Services Ericsson.

Channeltrends letní speciál


Zdroj: Ericsson

 

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem