Ericsson posiluje v oblasti médií, kupuje Red Bee Media

9. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Ericsson, poskytovatel komunikačních technologií a služeb, oznámila svůj záměr získat poskytovatele mediálních služeb Red Bee Media od Partners Macquarie Investment Advanced.

Akvizice Red Bee Media má podpořit strategii Ericssonu pro růst na trhu vysílacích služeb. Ericsson využívá své technologie a služeb, aby podpořil konvergenci videa a mobility.

Vytvoří 1500 pozic, stejně jako centra pro mediální služby ve Velké Británii, Francii, Německu, Španělsku a Austrálii.

To má posílit služby Ericssonu v oblasti televizního vysílání, které byly zahájeny v roce 2007 a rozšířeny v roce 2012 akvizicí divize Technicolor zaměřené na služby šíření televizního vysílání.

Od svého založení v roce 2005 se Red Bee Media etablovala jako společnost s různorodou činností a s rostoucím počtem zákazníků na celém světě. Nyní poskytuje řadu mediálních služeb (správu médií, publikování digitálního videa a správu metadat a další vícejazyčné služby pro televizní stanice a šiřitele televizního signálu v Evropě).

Red Bee Media za rok údajně „doručí“ více než 100 000 tisíc vysílacích hodin pro hlavní televizní společnosti.

Uzavření akvizice podléhá schválení příslušných regulačních orgánů a dalších smluvních podmínek. Po dokončení bude Red Bee Media začleněna do divize Global, Business Services Ericsson.


Zdroj: Ericsson

 

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First