Eset utržil přes 560 milionů eur, nejvýznamnějším regionem zůstává EMEA

20. 7. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: andranik123 @ fotolia.com
Ačkoli nejrychleji rostly tržby v Jižní Americe či regionu DACH, klíčovou oblastí pro Eset zůstává region EMEA v čele s českou pobočkou.

Společnost Eset zveřejnila globální finanční výsledky za rok 2021. Z nich vyplývá, že tržby meziročně vzrostly o více než 5 % na celkových 564 milionů eur (13,8 miliardy korun). Zisk společnosti po zdanění činil 84 milionů eur (2 miliardy korun).

Dosažené hospodářské výsledky nás samozřejmě těší. Důležité ale pro nás je, že se nám v loňském roce podařilo dosáhnout našich cílů a inovovat naše produktové portfolio,“ komentuje výsledky Richard Marko, generální ředitel Esetu.

Pokračovali jsme také v náboru zaměstnanců po celém světě a na konci roku se počet zaměstnanců společnosti blížil dvěma tisícům. To vše v prostředí, kde byla stále tématem číslo jedna pandemie,“ upřesňuje.

Nejvýznamnějším regionem zůstává EMEA

Nejvyšší meziroční nárůst tržeb Eset zaznamenal v Jižní Americe, regionu DACH (Německo, Rakousko a Švýcarsko) a Austrálii, a to shodně o 10 %. Nejvýznamnějším regionem zůstává nadále region EMEA, který vygeneroval více než 312 milionů eur (7,6 miliardy korun), což představuje přibližně 55 % tržeb.

Tržby české pobočky dosáhly za loňský rok hodnoty 461,5 milionů korun. Český trh je v rámci regionu EMEA dlouhodobě jeden z nejvýkonnějších. Česká pobočka podle Esetu těží zejména z vysoké věrnosti uživatelů ve všech segmentech.

Rok 2021 byl ve srovnání s předchozím rokem z hlediska hospodářské situace stabilnější. Přestože se ani letos mnoha zemím nevyhnula více či méně přísná protipandemická opatření, podniky na ně byly lépe připraveny a trhy reagovaly klidněji než na začátku pandemie,“ shrnuje Marko.

Channeltrends letní speciál

Graf – Vývoj tržeb Esetu 2012–2021

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem