Eset zveřejnil zákaznické hodnocení technické podpory

1. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Eset nabízí svým zákazníkům možnost vyjádřit se ke svým zkušenostem s technickou podporou společnosti. Výsledky hodnocení jsou nyní veřejně dostupné.

Společnost Eset zpřístupňuje v rámci zvyšování transparentnosti svých služeb hodnocení spokojenosti zákazníků s technickou podporou. Spokojenost zákazníků s podporou, a to jak celkovou, tak podle tří dílčích parametrů (Rychlost odpovědi, Celková doba řešení a Srozumitelnost), je k dohledání na stránkách podpory.

Online hodnocení probíhá od 1. 7. 2013 a zákazníci od té doby vystavili 4005 hodnocení technické podpory Esetu, z toho 3445, tedy 86 %, dalo supportu nejvyšší známku.

Podporu považujeme za naši klíčovou konkurenční výhodu. Od zpřístupnění dat o spokojenosti zákazníků si slibujeme, že k otázce kvality podpory přitáhne pozornost potenciálních zájemců o bezpečnostní řešení," uvedl Martin Jonáš, vedoucí technické podpory Esetu.

Hodnocení spokojenosti se týká elektronicky zadaných požadavků a probíhá tak, že po uzavření případu systém po sedmi dnech posílá pozvánku k zhodnocení s linkem na hodnotící formulář.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách