Et netera zkracuje název a mění logo

11. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Et netera zkracuje vynecháním mezery svůj název na jednoslovný. Zároveň představila nové logo.

Et netera zkracuje název a mění logoZe společnosti Et Netera je nyní Etnetera. Firma po patnácti letech působení na trhu vypustila ze svého názvu mezeru a nyní jej namísto dvou slov tvoří jediné. Se změnou názvu přichází i změna loga.

Proces oživení vizuální identity začal již zhruba před rokem, kdy prý firma poprvé začala vážně uvažovat o změně loga.

Spouštěčem bylo rozšíření společnosti o samostatnou divizi Etnetera Activate zaměřenou na pokročilou webovou analytiku a rodící se další spin-off projekty jako Etnetera Electronics,“ uvádí firma ve zprávě pro média.

Ze spolupráce s agenturou AnFas vzešlo nové logo. Jeho základem je stylizovaný symbol ampersandu spojený s názvem firmy nyní již bez mezery a zrcadlení písmen.

Channeltrends letní speciál

Název firmy je jedinou pevnou částí loga. Samotný symbol ‚&‘ bude prý firma užívat při různých příležitostech v odlišných variantách.

„Nechtěli jsme korporátní logo manuál, který zůstane v šuplíku, ale živý koncept pro živou firmu, se kterým si budeme moci hrát a upravovat ji podle potřeb a příležitostí,“ uvedl ve zprávě pro média Martin Holečko, spoluzakladatel firmy a duchovní otec popisovaných změn.

Zdroj a úvodní foto: Etnetera

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen