Euro Data SK se mění na broadline distributora

18. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Specializovaný distributor Euro Data SK postupně rozšiřuje svůj sortiment a přeměňuje se na broadlinera. Nedávno svou nabídku společnost rozšířila také o notebooky Asus.

Euro Data SK se mění na broadline distributoraAčkoliv společnost Euro Data SK nezískala na produkty nových značek v portfoliu kontrakt, snaží se své tržní postavení a status specialisty na spotřební materiál a počítačové příslušenství dále rozšiřovat o hardware a software.

Do nabídky distributor zařadil kompletní sortiment značky Asus včetně komponent, monitorů, storage, síťových produktů i notebooků. Asus nabízí Euro Data subdistribučně, ale s partnerskou podporou výrobce.

Za poslední dva měsíce Euro Data dále rozšířila své portfolio o software Microsoft, procesory AMD a Intel, paměti Kingston, pevné disky Western Digital, LCD monitory Asus, LG a Samsung a síťové produkty Asus, Belkin, D-Link, a Ovislink.

Produkty skladem v Žilině

Z výše uvedených značek má distributor podle produktového manažera Dušana Berthy zalistované v podstatě všechny produkty, které tito výrobci nabízejí na slovenském trhu. Vzhledem k teprve krátkodobému prodeji Euro Data zatím nemá na tyto značky zavřen kontrakt. Pokud se však osvědčí, lze očekávat, že některé distribuce získá autorizovaně.

Channeltrends letní speciál

Dušan Bertha zároveň ChannelWorldu sdělil, že jednou z hlavních předností pro zákazníky je fakt, že většina zboží je dostupná na centrálním skladě v Žilině k okamžitému odběru.

Společnost Euro Data SK byla založena v roce 2008 za účelem dovozu a distribuce kancelářské techniky, periferií, spotřebního materiálu a počítačových doplňků.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen