Evolveo uvedlo na trh vodotěsný fitness náramek FitBand B2 se snímačem tlaku

30. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Evolveo
Novinka se pyšní vestavěnou schopností měřit krevní tlak a prostřednictvím aplikace zobrazovat jeho dlouhodobý vývoj. Kromě toho je nabita dalšími funkcemi pro fitness a umožňuje také například na dálku ovládat fotoaparát spárovaného telefonu.

Značka Evolveo rozšířila svou nabídku o fitness náramek Evolveo FitBand B2, který se má od záplavy podobných produktů odlišovat přítomností digitálního snímače krevního tlaku. Zaznamenané hodnoty tlaku poskytnou díky aplikaci v telefonu historii měření a poskytnou uživateli ucelený pohled na jeho zdravotní stav.

Novinka funguje po spárování s chytrým telefonem se systémem Android nebo iOS. OLED displej náramku poté zobrazuje notifikace z mobilního telefonu, jako jsou příchozí hovory, zprávy nebo naplánované události. Náramek lze využít i jako dálkové ovládání fotoaparátu ve spárovaném telefonu. Novina je vodotěsná a splňuje specifikace normy IP67.

Kapacita baterie 80 mAh podle výrobce zajistí na jedno nabití provoz po dobu až 15 dnů. Evolveo dodává, že díky modernímu designu a černému provedení je náramek možné nosit nejen při sportování, ale během celého dne jako módní doplněk. Součástí balení je i druhý řemínek v tyrkysové barvě.

FitBand B2 přináší i další chytré funkce, které napomáhají dodržovat tréninkový plán nebo žít zdravým a moderním životním stylem. Vedle výše zmíněného monitoringu krevního tlaku a tepové frekvence měří také spotřebu kalorií a zdolanou vzdálenost, poskytuje informace o kvalitě spánku a automaticky vyzývá k naplánované aktivitě.

Dostupnost a cena

Channeltrends letní speciál

Fitness náramek Evolveo FitBand B2je na trhu již dostupný za doporučenou koncovou cenu 1 790 Kč včetně DPH.

Zdroj: Evolveo

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen