Společnost Imper, poskytovatel data driven sales řešení pro B2B business, jmenovala nového obchodního ředitele. Stal se jím Filip Soukup, jenž bude mít na starosti kromě obchodního týmu i udržení nebo posílení dynamického růstu společnosti založeného na akvizicích nových klientů.
Filip Soukup přichází do Imperu z pozice nezávislého business konzultanta, kde pomáhal s lepším fungování obchodních oddělení malým startupům i velkým společnostem jako T-Mobile, Conectart a ČSOB.
TIP: Přehled personálních změn najdete zde
Předtím působil na pozicích specialisty a konzultanta business developmentu a současně obchodního ředitele v konzultační společnosti Prospirio. Soukup natáčí vzdělávací videa pro obchodníky a současně je i garantem Czech On-line Expo – Sales Summit.
„Situace na trhu je v posledních letech turbulentní a firmy musí hledat cesty, jak si zákazníky získat a udržet. Právě proto budujeme silný key account tým, který pomáhá klientům maximálně využít potenciál našich nástrojů,“ vysvětluje Filip Soukup, obchodní ředitel společnosti Imper.
„Filipa nečekají vůbec lehké úkoly. Mezi ty hlavní bude patřit udržení nebo zrychlení dynamického růstu firmy, představení velkých produktových novinek i chystaný rebranding společnosti,“ doplňuje Miloš Myšička, provozní ředitel společnosti Imper.
Channeltrends (dříve ChannelWorld), který je určený pro prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu IT a CE, si můžete objednat i jako klasický časopis. V tištěném speciálu vydávaném čtvrtletně najdete články, rozhovory, komentáře, analýzy, přehledy partnerských programů a řadu dalších informací pro resellery, VAR a další profesionály působící v oblasti prodejního kanálu a distribuce.
Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.
Zdroj: Imper