Fortinet rozšiřuje svůj mezinárodní partnerský program

6. 8. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
FortiPartner Program (FPP) přináší mj. českým a slovenským partnerům společnosti Fortinet rozšíření možnosti online školení, novou specializaci a novou partnerskou úroveň. Má prý více korespondovat se současnou obchodní strategií firmy.

Společnost Fortinet, poskytovatel síťových řešení, představila rozšíření svého partnerského programu pro regiony APAC a EMEA, kam spadá také Česká republika a Slovensko.

Nová varianta partnerského programu jménem FortiPartner Program (FPP) má korespondovat s obchodní strategií společnosti Fortinet v poskytování kompletních bezpečnostních řešení.

Rovněž má využívat investice do tohoto kanálu v podobě zkušených obchodních a technických zdrojů s přidanou hodnotou v obchodě, marketingu a školení.

Dnes má Fortinet přes deset tisíc resellerů v celém regionu a dalších přibližně tři sta nových čtvrtletně,“ uvedl ve zprávě pro média Vladimír Brož, oblastní manažer společnosti Fortinet

Co nového přináší FortiPartner Program?

Jednou z novinek je on-line školení partnerských týmů. V rámci programu FPP společnost Fortinet přichází s novým školením Fortinet Certified Sales Associate (FCSA), které je určeno pro obchodní týmy a certifikované partnery. Má celým týmům pomoci se základy prodeje bezpečnostních řešení.

Jednou z novinek je též specializace FortiWireless, která doplňuje již existující specializace FortiMail a FortiWeb. V neposlední řadě přichází čtvrtá úroveň Bronze+ pro prodejce. Doplňuje existující úrovně Bronze, Silver a Gold.  

Úroveň Bronze+ je určena pro partnery, kteří prokázali zkušenosti v nabídce bezpečnostních řešení malým a středně velkým zákazníkům a jsou připraveni dále investovat do prodejů bezpečnostních řešení společnosti Fortinet. Na oplátku získávají slevy, širší přístup k marketingovým či vzdělávacím programům a další podporu,“ vysvětluje Fortinet ve zprávě pro média.

Více informací pro zájemce o partnerství se společností Fortinet lze nalézt na jejím webu.

Channeltrends letní speciál

Zdroj: Fortinet

 

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem