Fujitsu ocenilo nejlepší partnery regionu EMEIA za rok 2015

15. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Fujitsu
Ocenění za inovace, infrastrukturu, byznys v sektoru SMB nebo propagaci značky si odnesly vesměs západoevropské společnosti.

Společnost Fujitsu využila svého setkání Fujitsu Forum v Mnichově k udělení prvního globálního ocenění za inovace pro účastníky partnerského programu Select.

Vítězem se stala italská společnost Gruppomega za podporu projektu Saf@med Kalábrijské středomořské univerzity, určeného k analýze produkce potravin a udržitelného využívání zemědělských zdrojů.

Dalšími finalisty byly společnosti CSW Germany za projekt počítačového clusteru (HPC) určeného ke zlepšení výzkumu a vývoje pro společnost TLT-Turbo, a řecká společnost Kernel IT za samoobslužnou cloudovou aplikaci, které pomáhá digitalizovat služby na magistrátu v Heraklionu na ostrově Kréta.

Fujitsu na Fóru rovněž ocenilo mimořádné příspěvky účastníků partnerského programu Select z celé oblasti EMEIA (Evropa, Blízký východ, Indie a Afrika).

Infrastrukturním partnerem roku 2015 se stala německá společnost Profi za dosažení mimořádných výsledků v byznysu datových center.

Channeltrends letní speciál

Partnerem roku v oblasti malých firem se stala společnost Infobarna ze Španělska, cenu pro nejlepšího propagátora produktů Fujitsu si odnesla PSI Infromatique z Francie a jako nejlepší nováček roku byla oceněna společnost Cutter Project z Velké Británie.

Zdroj: Fujitsu

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem