Fujitsu spouští platformu Select Connect pro podporu významných partnerů

8. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Účastníci programů Select Experts a Select Circle Partners mohou začít využívat novou platformu zabudovanou přímo do CRM Fujitsu. Umožní registraci smluv a slibuje větší jednoduchost a transparentnost obchodních procesů.

Společnost Fujitsu spustila pro své partnery novou interaktivní platformu Fujitsu Select Connect, která bude využitelná v rámci programů Select Experts a Select Circle Partners. Platforma bude zabudovaná přímo do systému pro správu vztahů se zákazníky (CRM).

Cílem platformy je umožnit nejvýznamnějším partnerům společnosti rychlejší, snazší a transparentnější spolupráci na celé řadě témat. Partneři mohou nyní například své smlouvy registrovat přímo v CRM, mohou sledovat stav zaregistrovaných smluv a poskytovat zpětnou vazbu ohledně schválených smluv.

Prostřednictvím registrace smluv chce Fujitsu podporovat své partnery, aby mohli dávat svým koncovým zákazníkům výhodnější nabídky. Partneři mohou rovněž těžit z rychlejšího zpracování nových smluv – jelikož databáze běží na jedné integrované platformě CRM – a jednodušších a transparentnějších procesů.

Cyber25

Tato zásadní investice je výrazem důležitého prvního kroku k digitalizaci programu Select Partner. Vytváří inovativní a propojené prostředí s nástroji a benefity, které podporují růst byznysu partnerů v jednotlivých kanálech a zároveň výrazně snižují jejich náklady na prodej,“ uvedla ke spuštění nové platformy Veerle Limbosová, viceprezidentka Fujitsu pro globální prodejní kanály.

Zdroj: Fujitsu

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky