Gartner: Přechod na Windows 7 znamená dodatečné náklady

28. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Analytická společnost Gartner upozorňuje firmy a korporace na nutnost připravit si během následujících dvou let více prostředků při přechodu na Windows 7. Jaké jsou důvody a co analytici radí?

Analytici očekávají, že velké a středně velké firmy přesunou v následujících letech na Windows 7 přibližně 250 tisíc počítačůPodle odhadů analytiků budou muset firmy navýšit náklady spojené s přechodem na Windows 7 o 20 až 60 %. Důvodem prý bude vysoká poptávka po IT profesionálech se znalostmi operačního systému Windows 7, kterých je nedostatek.

Predikci můžete jako dodavatelé využít k urychlení rozhodnutí firemních zákazníků o přechodu na nový operační systém.

Podporu dosluhujících Windows XP ukončí Microsoft sice až v roce 2014, ovšem většina firem dle slov analytiků nezačne s postupnou výměnou hardwaru dříve než na konci roku 2010. Vzhledem k tomu, že cyklus výměny obvykle trvá 4 až 5 let, firmy nestihnou do ukončení podpory Windows XP přesunout všechny své počítače na Windows 7. Jaké jsou tipy analytiků pro předejití těmto problémům?

Channeltrends letní speciál

Urychlete plánovanou výměnu nákupem nových počítačů rovnou s Windows 7. Modernizujte současné počítače. Snížíte tím současné náklady na migraci a prodloužíte životnost počítače o 2 až 3 roky. Zvažte, zda je nutné migrovat všechny uživatele a například pro „task workery“ využijte hostovanou virtuální plochu (HVD). Urychlíte tím přechod, ovšem nesníží náklady, protože si to vyžádá další investice do datového centra a síťové infrastruktury.

Zdroj: Gartner

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky