Gartner: Příjmy z mobilních her dosáhly 4,7 miliardy dolarů a porostou

2. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Příjmy za prodej mobilních her za rok 2009 podle analytické společnosti Gartner dosáhly 4,7 miliard dolarů. Podle odhadů tento rok vzrostou na 5,6 miliard dolarů. Jak se uchytit v rostoucím segmentu?

Aktuálně roste počet her, které využívají funkce smartphonů (např. gravitační senzor, GPS a další), čímž se zlepšuje prožitek ze hryPodle očekávání analytiků budou letos hry tvořit 70 až 80 % všech stažených aplikací do mobilu. Z toho volně stažitelných bude 60 až 70 % a tento trend bude pokračovat v následujících třech letech.

V poslední době vzniklo několik nových nových obchodů s aplikacemi, čímž se otevřely nové příležitosti pro vývojáře a prodejce. Analytici proto očekávají nárůst počtu volně dostupných her. V následujících třech letech přtiom zatím nepředpokládají vkládání reklamy, ačkoli má tato forma úspěch.

Jedním z faktorů vedoucím ke zvýšení popularity mobilní her je vyšší dostupnost mobilních her na rozvojových trzích. Dále nové uživatele, kteří se dříve báli investovat za hru, dokud si ji nevyzkoušeli a také zákazníky, kteří mají omezený disponsibilní příjem, přiláká rozšíření možností mikroplateb

Aktuálně roste počet her, které využívají funkce smartphonů (např. gravitační senzor, GPS a další), čímž se zlepšuje prožitek ze hry. Nejlepší herní zážitek si zákazník vychutná jedině na high-edových smartphonech, proto použijte tento fakt jako prodejní argument.

Zdroj: Gartner, Market Insight: Mobile Gaming Expectations Boosted on Application Store and Smartphone Popularity (květen, 2010)

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu