Genesis představuje Boron 700, podsvícenou podložku pod herní myši

12. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Genesis
Novinka nabízí sedm barevných schémat, tři módy podsvícení a tři intenzity. Kromě toho slibuje precizní ovládání laserové i optické myši a protiskluzovou úpravu spodní strany.

Značka herního příslušenství Genesis uvádí na trhBoron 700, novou podložku pod myš s barevným  podsvícením.Podložka nabízí sedm barevných schémat, která neplní jen okrasnou funkci, ale také vizuálně ohraničí podložku při hraní ve přítmí.

Boron 700 používá pro podsvícení několik nastavitelných módů. Podložka může svítit konstantně, ale i pulzovat. Uživatel si také může nastavit intenzitu podsvícení v rozmezí 100 %, 66 % a 33 %.

Povrch podložky Boron 700 je vyroben z PVC, čímž je podle výrobce zajištěn precizní pohyb myši a nízké tření. Spodní část je z gumy, která brání nechtěnému pohybu po povrchu stolu. Na podložce lze používat optickou i laserovou myš.

Technické údaje:

  • Materiál: PVC/guma

  • Kompatibilita: optická/laserová myš

  • Podsvícení: 7 barev

  • Módy: konstantní, v rytmu dýchání, neon

  • Rozměry: 348 x 250 x 5 mm

Dostupnost a cena:

Podložka Genesis Boron 700 je již k dostání za doporučenou koncovou cenu 599 Kč včetně DPH.

Zdroj: Genesis

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu