Genesis představuje dvojici nabíječek Genesis Tin pro gamepady

24. 1. 2025
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: GENESIS
Nejnovější nabíječky gamepadů byly navrženy tak, aby se svou velikostí a designem hodily ke konzolím PlayStation 5. Barva a atraktivní design dělá z těchto nabíječek ideální produkt pro hráče, kteří hledají harmonii při úpravě svého herního prostoru.

Dvojice nabíječek GENESIS Tin před univerzálností designu upřednostňuje speciální zaměření. GENESIS Tin 300 je nabíječka pro gamepad, která se dokonale hodí ke konzoli PlayStation 5. Varianta Tin 305 je určena pro verzi Slim. Rozměry obou variant nabíječek byly přizpůsobeny rozměrům konzolí tak, aby je doplňovaly.

Umístění nabíječky GENESIS Tin přímo na přední stranu konzole vypadá nejen moderně, ale také zaručuje snadný přístup ke gamepadu mezi herními sezeními. Řada Tin je kompaktní a diskrétně doplňuje vzhled konzole. Díky skládacímu provedení lze nabíječku snadno složit, když ji nepoužíváte, a šetřit tak místo.

TIP: Další produktové tipy najdete zde

Doba rychlého nabíjení je u nabíječek GENESI Tin přibližně tři hodiny.

Cena a dostupnost

Nabíječka herních konzolí Genesis Tin 300 je k dostání prostřednictvím vybraných prodejců a resellerů za doporučenou cenu 318 Kč. Genesis Tin 300 (Slim) za doporučenou cenu 319 Kč.

Zdroj: Genesis

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen