GFI Software představuje AI nástroj Eloquens pro automatizaci e-mailové komunikace

3. 3. 2025
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Eloquens
Společnost GFI Software představila nástroj pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace Eloquens, jež eliminuje neefektivní činnost v podnikové e-mailové komunikaci. S využitím technologie umělé inteligence AI a s možnostmi lidské asistence mění Eloquens způsob, jakým organizace všech velikostí a odvětví zvládají intenzivní e-mailovou komunikaci.

Rozšířenost e-mailů v moderním podnikání je ohromující. V roce 2022 bylo na celém světě každý den odesláno a přijato přibližně 333 miliard e-mailů, přičemž do roku 2026 by podle odhadů mělo být odesláno až o dalších 60 miliard e-mailů denně více. Přestože značnou část z nich zachytí spamové filtry, do e-mailových schránek stále dorazí 85,7 % e-mailů, které vyžadují pozornost, popř. reakci. Pouze 30 % přijatých e-mailů vyžaduje okamžitou reakci a 62 % e-mailů je považováno za nedůležité a je možné je zpracovat hromadně.

TIP: Další produktové tipy najdete zde

Řešení nejvíce ocení ti profesionální pracovníci, kteří každý den reagují na velké množství e-mailů, často rutinního charakteru. K hlavní přínosům patří:

1. Úspora času prostřednictvím inteligentní automatizace – Eloquens se zaměřuje na redukci 2,6 hodin času, který profesionálové denně stráví nad e-maily, prostřednictvím automatizace e-mailových odpovědí s podporou AI, inteligentních třídicích systémů a automatického směrování příslušným členům týmu.

2. Správa kontextových odpovědí – v průměru 23 minut trvá obnova koncentrace po přerušení práce v důsledku e-mailové komunikace, což lze eliminovat automatickými odpověďmi založenými na znalostech, vícejazyčné podpoře, různých stylech odpovědí apod.

3. Škálovatelné operace bez zvyšování nákladů – k zefektivnění nákladů na infrastrukturu pro správu e-mailů a lidských zdrojů nabízí Eloquens cloudovou infrastrukturu škálovatelnou podle potřeb, automatizovanou správu kampaní a integraci se stávajícími poskytovateli e-mailových služeb a CRM systémy – to vše bez potřeby dalších pracovníků při rostoucím objemu e-mailů.

4. Vyšší produktivita díky inteligentním workflow – Eloquens je ideální pro 46 % pracovníků, kteří kvůli přerušování práce v důsledku vyřizování e-mailů nestíhají termíny, přičemž pomáhá automaticky filtrovat nedůležitou komunikaci, provádět manuální kontrolu kritických sdělení a analyzovat komunikaci v reálném čase pro optimalizaci workflow.

Channeltrends letní speciál

Díky Eloquens dochází k podstatné celkové úspoře nákladů a zvýšení produktivity organizace. Zkrácení času stráveného správou e-mailů se odhaduje na 40–60 %, snížení nákladů na zpracování odpovědí o 30 %, snížení nákladů na školení nových pracovníků o 50 % a zrychlení reakce na kritická sdělení o 70 %.

Zdroj: GFI Software

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Češi milují sluchátka i powerbanky, v příslušenství k mobilům mají miliardy
Češi milují sluchátka i powerbanky, v příslušenství k mobilům mají miliardy
V českých počítačích dál řádí zákeřný infostealer Formbook
V českých počítačích dál řádí zákeřný infostealer Formbook
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Pavel Jarolímek (TD Synnex)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Pavel Jarolímek (TD Synnex)