GLS: Češi ztrácejí zájem o večerní doručování zásilek, preferují standardní časy

17. 7. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: GLS
O večerní doručování by podle průzkumu mělo zájem jen 5 % respondentů, naopak téměř čtvrtina tvrdí, že by večerní doručování nevyužilo vůbec. Většina příjemců si nechává doručovat zásilky ve standardních doručovacích časech.

Společnost GLS uvádí, že balíkové přepravní služby v České republice alespoň občas využívá 97 % lidí. Doručování balíků prostřednictvím kurýrů ve večerních hodinách však podle GLS není mezi tuzemskými příjemci příliš populární.

Podle průzkumu společnosti GLS realizovaného agenturou Ipsos by tuto variantu bez ohledu na příplatek uvítalo jen 5 % lidí. Nezájem o doručování zásilek mezi 18. a 21. hodinou meziročně vzrostl o dva procentní body (z 21 % v roce 2019 na letošních 23 %).

Z průzkumu dále vyplynulo, že 74 % respondentů si nechává zásilky doručovat domů; většina příjemců přitom požaduje doručení během pracovního dne ve standardních doručovacích časech, tedy mezi 8. a 18. hodinou.

Výsledky průzkumu nám potvrdily, že večerní doručování vnímají příjemci pouze jako doplněk, pokud balík nejde doručit jindy (40 %),“ říká Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.

Cyber25 Early

Průzkum navíc odhalil, že o večerní doručování není příliš velký zájem nejen ve velkých městech, ale ani v obcích do 5 000 obyvatel. Podle společnosti naopak stabilně roste zájem o doručování zásilek do výdejních míst.

Zdroj: GLS

Čtěte dále

Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Peter Majdak a Veronika Závodná posilují obchodní tým TP-Linku
Peter Majdak a Veronika Závodná posilují obchodní tým TP-Linku
AI transformace: Připravte svůj byznys na revoluci s umělou inteligencí
AI transformace: Připravte svůj byznys na revoluci s umělou inteligencí