Google Cloud do svého programu SaaS zařadil přes stovku nových partnerů

3. 12. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Montri - Fotolia.com
Nový program si klade za cíl partnerům zprostředkovávat příležitosti pro společný prodej. Nabídne rozšířenou technickou a marketingovou podporu či vylepšené služby pro snížení pracovní zátěže.

Google Cloud pokračuje v rozvoji cloudových služeb. Po říjnovém apelování na partnerský ekosystém, aby Googlu pomohl zaměřit se na pracovní zátěže, které zatím nebyly přesunuty do cloudu, představila vylepšení programu SaaS.

Organizace nyní oznámila, že během čtyř měsíců rozšířila svoji síť partnerů SaaS o více než stovku nových členů. Program softwaru jako služby tak nyní zahrnuje partnery ze čtyřicítky zemí z celého světa.

Vy prodáváte, my se postaráme o papírování

Nový program SaaS, jenž byl spuštěn v červenci tohoto roku, si za cíl zprostředkovávat příležitosti pro společný prodej a poskytovat rozšířenou technickou a marketingovou podporu. Partneři rovněž získají přístup k zákaznické základně výrobce.

Mezi další přínosy partnerského kanálu patří vylepšené služby pro snížení pracovní zátěže jako například fakturování či shromažďování tržeb.

Významnou novinkou v programu je komunikační služba fungující na principu drag-and-drop Upwire, která je navržená tak, aby firmám umožnila inovovat komunikační kanály bez potřeby nákupu nových softwarových řešení.

Hledá se specialista

Google Cloud v nedávné době rovněž zvýšil úrovně specializace napříč kanálem v pěti klíčových oblastech. Ty zahrnují bezpečnost, migraci do cloudu, služby založené na určování polohy, podnikovou spolupráci a vzdělávání.

Abychom zákazníkům usnadnili hledání specifického partnera, spustili jsme systém Specialisations. V rámci něj označujeme partnery s hlubokými odbornými znalostmi podloženými úspěchy v konkrétních oblastech,“ vysvětluje Nan Boden z Google Cloudu.

Channeltrends letní speciál

Výrobce v červenci uvedl, že do pěti nových specializačních oblastí zařadil devatenáct nových partnerů. Program v současné době čítá celkem devět různých specializací.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků