Google spouští placenou prémiovou verzi Analytics

4. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google s novou službou cílí na firmy, které mají vysokou návštěvnost webu a potřebují sofistikované analytické nástroje. Vyplatí se pro váš e-shop nebo klientův web?

Google spouští placenou prémiovou verzi AnalyticsGoogle vyvinul placenou verzi služby pro monitoring a analýzu návštěvnosti webových stránek. Nabídnout má oproti bezplatné verzi lepší výkon, sofistikovanější funkce a širší technickou podporu, uvedla společnost.

Analytics Premium jsou navrženy pro stránky s vysokou návštěvností, které potřebují „extra výpočetní výkon“ pro svůj analytický software, aby mohly sbírat více dat, provádět složitější analýzy a vytvářet granulárnější reporty.

Při vývoji prémiové verze Google spolupracoval s některými ze svých největších klientů, jako jsou např. Travelocity a Gucci. Služba je dostupná ve Spojených státech, Kanadě a Velké Británii za nezveřejněný roční poplatek. Firmy o službu mohou zažádat přímo Google nebo prostřednictvím resellerů.

Z placené verze bezplatná a zpět

Google Analytics bývaly placeným produktem dříve nazvaným Urchin on Demand. Poté, co Google společnost v roce 2005 koupil, z nástroje udělal produkt zdarma.

Google nadále pokračuje ve vývoji on-premise varianty softwaru, jehož současná verze Urchin 7 stojí v USA 9 995 dolarů.

Od začátku podporovat zákazníky, aby používali Analytics, které Google hostoval ve svých datových centrech a poskytovat podle modelu SaaS. Po šesti letech nyní službu znovu uvedl v placené vyšší verzi.

Společnosti zároveň potvrdila, že bude pokračovat ve vývoji a zlepšování bezplatné verze Analytics.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu