H1: Internetové obchody v ČR zaznamenaly téměř 30% meziroční nárůst návštěvnosti

27. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Tablety a mobilní telefony hlásí o více než 420% více přístupů než v roce 2010.

Podle statistik agentury H1.cz vzrostl zájem o nákupy přes internet. Statistiky ukázaly, že lidé navštěvovali internetové obchody, které H1.cz sledovala, v roce 2011 o téměř 30 % více než v roce 2010.

Cyber25

„V rámci statistik jsme porovnávali desítky internetových obchodů v období od 1. října do 23. prosince v roce 2010 a 2011 a sledovali jsme počty návštěv jednotlivých obchodů v meziročním srovnání,“ vysvětluje Tomáš Vyskočil, SEO Director z agentury H1.cz.

Agentura sledovala ve zmiňovaném období nejen celkovou návštěvnost internetových obchodů, ale také se zaměřila na přístupy z různých zdrojů k těmto obchodům, tedy kolik z návštěv bylo uskutečněno z mobilních zařízení, ze srovnávačů zboží, jakým je například Heuréka, nebo přes internetové vyhledávače jako je například Google a Seznam.

Získaná data společnosti H1.cz ukazují, že se přes srovnávače zboží zvýšila návštěvnost internetových obchodů, které H1.cz sledovala, o 34 %, přes internetové o 11 %. Zcela největší nárůst ovšem zaznamenalo využívání přístupů z mobilních zařízení – z mobilních telefonů a tabletů. Lidé navštívili internetové obchody klientů H1.cz tímto způsobem o 420 % více než v roce 2010.

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen