Hisense v roce 2021 rekordně rostlo, utržilo 27 miliard dolarů

25. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Výrobce televizorů a zobrazovacích displejů v loňském roce dosáhl dvouciferného růstu. Rapidně vyskočil zejména zájem o laserové televize.

Společnost Hisense zveřejnila své konečné výsledky za rok 2021, z nichž vyplývá, že příjmy dosáhly historického maxima 27,2 miliardy dolarů. V meziročním srovnání si společnost polepšila o 33 %.

Příjmy ze zahraničí podle společnosti dosáhly 11,3 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 43 %; příjmy ze zámoří podle dat Hisense přitom tvořily 42 %.

Díky zaměření na klíčové technologické kompetence, poskytování vynikajících produktů i spotřebitelských zkušeností a zároveň realizaci vynikající marketingové strategie a efektivním realizačním schopnostem dosáhla společnost Hisense významných úspěchů na poli obchodních i finančních výsledků,“ uvedl prezident skupiny Jia Shaoqian.

Roste zájem o televizní obrazovky

Hisense uvádí, že zaznamenala výraznou poptávku po televizorech – růst tržeb z prodeje televizorů v USA přesáhl 32,8 %; v Mexiku 36,4 %. Celkový objem prodeje laserových televizorů Hisense v zámořských regionech meziročně vzrostl o 279 %.

Růst zaznamenala v roce 2021 také divize komerčních displejů Hisense Commercial Display. Společně s obrazovkami pro ultrazvuková a další lékařská i komerční zařízení se tak podílí na 323% meziročním růstu tržeb ze zahraničních prodejů této divize.

Channeltrends Awards

Hisense se v loňském roce rovněž zaměřilo na multidimenzionální marketingové kampaně, zejména v souvislosti s evropským fotbalovým šampionátem. V těch plánuje pokračovat i v roce 2022, kdy bude oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale.

Zdroj: Hisense

Čtěte dále

Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina