Hisense v roce 2021 rekordně rostlo, utržilo 27 miliard dolarů

25. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Výrobce televizorů a zobrazovacích displejů v loňském roce dosáhl dvouciferného růstu. Rapidně vyskočil zejména zájem o laserové televize.

Společnost Hisense zveřejnila své konečné výsledky za rok 2021, z nichž vyplývá, že příjmy dosáhly historického maxima 27,2 miliardy dolarů. V meziročním srovnání si společnost polepšila o 33 %.

Příjmy ze zahraničí podle společnosti dosáhly 11,3 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 43 %; příjmy ze zámoří podle dat Hisense přitom tvořily 42 %.

Díky zaměření na klíčové technologické kompetence, poskytování vynikajících produktů i spotřebitelských zkušeností a zároveň realizaci vynikající marketingové strategie a efektivním realizačním schopnostem dosáhla společnost Hisense významných úspěchů na poli obchodních i finančních výsledků,“ uvedl prezident skupiny Jia Shaoqian.

Roste zájem o televizní obrazovky

Hisense uvádí, že zaznamenala výraznou poptávku po televizorech – růst tržeb z prodeje televizorů v USA přesáhl 32,8 %; v Mexiku 36,4 %. Celkový objem prodeje laserových televizorů Hisense v zámořských regionech meziročně vzrostl o 279 %.

Růst zaznamenala v roce 2021 také divize komerčních displejů Hisense Commercial Display. Společně s obrazovkami pro ultrazvuková a další lékařská i komerční zařízení se tak podílí na 323% meziročním růstu tržeb ze zahraničních prodejů této divize.

Hisense se v loňském roce rovněž zaměřilo na multidimenzionální marketingové kampaně, zejména v souvislosti s evropským fotbalovým šampionátem. V těch plánuje pokračovat i v roce 2022, kdy bude oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale.

Zdroj: Hisense

Čtěte dále

Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence