HP je nejdůvěryhodnější značkou PC v ČR, tvrdí Reader's Digest

22. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Zákazníci hlasující v rámci Reader’s Digest Trusted Brands, 2013 vybrali nejdůvěryhodnější značky mimo jiné na českém trhu. Jak si vedly oblasti ICT a spotřební elektroniky?

V České republice předběhlo HP v kategorii počítačů za loňský rok společnost Acer, které vedle ve třech po sobě jdoucích letech.

V kategorii mobilních telefonů zvítězila již po páté Nokia, a stejně tak mezi telefonními operátory vyhrál T-Mobile. Nejdůvěryhodnější značku mezi poskytovateli internetu má O2 (loni Seznam). Reader’s Digest se ptá taky na kategorii fotoaparátů, kde zvítězila značka Canon.

Anketa je založena na volbě respondentů bez jakýchkoliv návrhů či doporučení značek. Respondenti vyplňovali prázdný dotazník, přičemž měli vložit značku, která je podle jejich názoru v dané kategorii nejdůvěryhodnější.

Ankety se zúčastnilo 1 952 lidí z České republiky. Data jsou sbírány on-line dotazníkem a e-mailem.

Zdroj: Reader’s Digest Trusted Brands

Čtěte dále

Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %