HP přidalo linku technické podpory pro domácnosti

2. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © reji - Fotolia.com
Zákaznická podpora tiskáren, notebooků a počítačů HP pro domácí koncové zákazníky je nyní k dispozici na novém telefonním čísle.

Společnost HP změnila telefonní číslo na linku technické podpory pro produkty určené do domácností a malých kanceláří. Vedle dosavadních kontaktů přibylo nové telefonní číslo 225 376 437.

Domácím uživatelům má zjednodušit a ve většině případů i zlevnit přístup k technické podpoře. Tato telefonní linka bude v provozu ve všední dny od 8:30 do 18:00.

Telefonní specialisté jsou zákazníkům připraveni pomoci vyřešit případné technické problémy s vybranými produkty HP, poradit jim s nejlepším postupem jejich řešení či doporučit nejjednodušší způsob reklamace a servisního zásahu,“ uvedl v oznámení značkový partner HP market.

Zákazníci si po telefonu rovněž mohou vyžádat náhradní instalační média či v rámci záruční opravy dohodnout odvoz produktu do servisu (a zpět) kurýrem.

Channeltrends letní speciál

Linka technické podpory 225 376 437 se vztahuje na tyto řady:

  • Stolní počítače, notebooky a tablety
    • Pavilion, Envy, Presario, HP 15, HP 2000
    • Stream, Slate, Omni, Touchsmart PC
  • Tiskárny, multifunkční zařízení a skenery
    • Deskjet, Envy, Photosmart
    • OfficeJet, OfficeJet Pro (kromě řad OfficeJet Pro Enterprise)
    • LaserJet (pro osobní využití a domácí kanceláře)
    • Scanjet 200, Scanjet 300, Scanjet G3000, Scanjet G4000

Všechna dosavadní kontaktní telefonní čísla společnosti HP zůstávají beze změny, provoz zelené linky 810 222 222 bude postupně nahrazen novým telefonním číslem.

Zdroj: HP market

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci