HP získalo ocenění Star za inovativní služby podpory

13. 1. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost HP získala ocenění Fall 2009 STAR Award za vynikající služby v oblasti podpory udělované organizací Technology Services Industry Association (TSIA).

HP si vysloužilo další ocenění za kvalitu svých služeb. HP si vysloužilo ocenění v kategorii Service Excellence in Innovative Support za své dlouhodobé inovace v oblasti technologií, procesů a týmů, jejichž posláním je poskytovat zákazníkům co nejkvalitnější podporu. Toto ocenění převzali zástupci společnosti HP na konferenci Technology Services World v Las Vegas na konci loňského roku.

„Inovativní podpůrné programy a technologie pomáhají společnosti HP lépe a novými způsoby komunikovat se zákazníky, více rozumět jejich potřebám a poskytovat jim všestrannou podporu,“ řekl Jiří Kubát, TS Country Manager HP Česká republika. „Ocenění Fall 2009 STAR Award je pro nás velkou odměnou i zadostiučiněním.“

Ocenění Fall 2009 STAR Award v kategorii Service Excellence in Innovative Support se uděluje společnosti, která si nejvíce osvojila inovace v personální politice, procesech a technologiích zvyšujících produktivitu zaměstnanců, úroveň služeb a celkovou spokojenost zákazníků. Oceněná společnost musí také umět předcházet možným problémům a efektivně zvládat více činností prostřednictvím neasistovaných kanálů.

„Ocenění STAR jsou uznávána jako jedna z nejvyšších v oblasti organizace služeb a podpory,“ řekl Stephen Smith, ředitel pro finance a informatiku firmy TSIA. „Tímto oceněním vyslovili odborníci z celého světa společnosti HP uznání za poskytování podpory na světové úrovni a zařadili ji tak mezi nejlepší firmy v oboru.“

Ocenění STAR jsou udělována od roku 1990 technologickým společnostem, jež vykazují mimořádné provozní podmínky, inovace a nabídky v oblasti služeb.

Cyber25 Early

Produkty HP jsou podporovány oceňovanými programy záručních i pozáručních služeb HP Total Care. Mezi možnosti online podpory HP patří fóra podpory pro zákazníky, bezplatně nabízené uživatelské online lekce, zvláštní videokanál věnovaný podpoře, PC Tune-up Center a nově navržený web HP Customer Care. Profesionálové z center podpory HP jsou navíc nepřetržitě k dispozici na telefonu.

Další informace lze najít na webu www.hp.com/go/totalcare.

Čtěte dále

Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb