Huawei spouští celosvětovou vánoční kampaň za 30 milionů dolarů

8. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Huawei Device
Společnost Huawei, poskytovatel řešení v oblasti IC), oznámila spuštění své vánoční propagační kampaně „Ascend to New Heights“, která poběží i v České republice.

Huawei spouští celosvětovou vánoční kampaň za 30 milionů dolarůGlobální propagační kampaň „Ascend to New Heights (Vystoupejte do nových výšin)“ byla v České republice spuštěna u příležitosti vánočních svátků a poběží od 7. do 31. 12. 2012.

Kampaň Huawei Device obsahuje on-line i offline aktivity a celkově zasáhne spotřebitele na 45 trzích v 15 regionech. Cílem je rozšířit povědomí o značce Huawei Device.

Spotřebitelé mohou navštívit stránku www.ascendtonewheights.com, kde se kromě získání dalších informací o programu kampaně mohou zúčastnit interaktivního závodu horkovzdušných balónů.

V této soutěži mohou vyhrát množství atraktivních cen, mimo jiné i večeře v nejlepších restauracích světa. Hlavní cenou je pak all-inclusive zájezd do Dubaje, kde na výherce čeká pobyt v jednom z nejluxusnějších a zároveň i nejdražších hotelů na světě pětihvězdičkovém Burdž al-Arab Hotel a privátní vyhlídkový let nad městem ve vrtulníku,“ uvádí Huawei v oznámení.

Cyber25

Spotřebitelé v České republice mohou vyhrát i další ceny v podobě 20x účasti pro dvě osoby na novoroční Huawei večeři v restauraci Aureole – Fusion Restaurant & Lounge umístěné ve 27. patře nejvyšší budovy v ČR (109 m), nebo 250 vstupenek do sítě multikin společnosti CineStar.

Spotřebitelé mohou informace o soutěži získat také přes mobilní aplikaci „Ascend to New Heights“ pro OS Android, iOS, RIM, a Windows.

Zdroj: Huawei Device

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem