IBM zavádí co-sellingový model prodeje s partnery

30. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Divize Systems and Technology společnosti IBM se chystá zavést model společného prodeje s channel partnery po celém světě.

Dave Carlquist, viceprezident pro prodejní kanály divize STG v IBM, potvrdil sesterskému webu CDN prostřednictvím odpovědi na blogu, že divize Systems and Technology Group začne s top partnery po celém světě spolupracovat při prodeji.

IBM uvedlo, že co-sellingový model má posílit cestu na trh z pohledu výrobce i channel partnera, a je v současnosti zaváděn celosvětově.

Model společného prodeje má poskytnout větší hodnotu zákazníkům, kteří mají přístup ke zdrojům partnera i obchodníka IBM. Má zlepšit zapojení partnerů v terénu z technického i obchodního pohledu a rozšířit schopnost výrobce poskytovat hodnotu, dosahovat ziskového růstu a zachytávat nové příležitosti na trhu.

Cyber25

Přechodem na model co-sellingu se poskytovatelé řešení stanou primární cestou na trh pro servery, storage a networking většiny klientů IBM zejména v midmarketu, uvedl Carlquist na blogu.

Úspěch obchodních specialistů STG v IBM má být přímo napojen na úspěch channel partnerů. To má zajistit vyšší spolupráci mezi interním obchodním oddělením IBM a resellery s cílem nalézt více příležitostí pro zvýšení prodeje spolu s technickou podporou. 

Zdroj: CDN

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků