Společnost Imper, specialista na data driven sales, oznámila akvizici Seeky, nástroje v oblasti trackování návštěv webu. Podíl získala od společnosti Alsenta, která nástroj vyvíjela a provozovala. Touto strategickou akvizicí posiluje Imper svou pozici na trhu B2B společností využívajících chytrá data pro růst svých klientů.
Nové články do mailu

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.
Pro Imper je akvizice strategická hlavně z pohledu rozšíření klientského portfolia a upevnění vedoucí pozice na trhu. Společnost totiž získala stovky nových klientů, kteří představují cca 10 % celkového trhu v Česku.
Právě noví uživatelé byli hlavním předmětem celé transakce, jejíž výše podléhá obchodnímu tajemství a žádná ze stran ji nebude specifikovat. Seeky jako aplikace i značka postupně skončí a její klienti přejdou pod křídla nástroje Leady od Imper.
„Akvizice nám umožnila získat nové zákazníky pracující s lead generation nástroji, kterým můžeme nabídnout pokročilejší řešení s vyšší přidanou hodnotou v podobě komplexní data driven sales služby,“ uvedl k transakci Tomáš Berger, CEO Imper.
Akvizice je pro Imper dalším krokem k vytvoření uceleného ekosystému, díky kterému obchodní týmy již nebudou muset používat několik aplikací nebo nakupovat neúplně a zastaralé B2B databáze.
Nástroj Leady jim navíc umožní propojení s CRM systémy nebo s nástrojem Merk shromažďujícím data z více jak 4 tisíc datových zdrojů o více jak 4 milionech podnikatelských subjektech v Česku a na Slovensku. Plynulý přechod uživatelů již probíhá.
Zdroj: Imper CZ