Infografika: Desatero špatného e-mailingu aneb čeho se vyvarovat

1. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © fotogestoeber - Fotolia.com
Společnost Mailkit radí, jak (ne)postupovat při zasílání hromadných marketingových zpráv a newsletterů.

Společnost Mailkit zveřejnila infografiku, která představuje „desatero špatného e-mailingu“, neboli sadu deseti tipů, čeho se vyvarovat při zasílání hromadných marketingových zpráv a newsletterů.

Prodejce varuje nejen před využíváním špatných či dokonce nelegálních databází adres, obtížným odhlašování a uváděním nepravých informací, které mohou poškodit dobrou pověst odesílatele, ale i upozorňuje na „detaily“, které mohou snížit efekt zasílané zprávy.

Ať už jde o odesílání z freemailových adres, používání verzálek, vykřičníků a otazníků v předmětu zprávy, posílání prázdných e-mailů se všemi informacemi v příloze nebo přílišnou kreativitu v úpravě, výsledkem je podle Mailkitu otrávení zákazníka a jeho odhlášení z odebírání zpráv.

Infografika - Deset prohřešků e-mailingu

Zdroj: Mailkit

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách